streda 12. marca 2014

Zmyslom krásy ženy je javiť sa svetu krajšia než je.

Dobrý večer :)

S týmto citátikom od Jakuba Demla sa úplne stotožňujem. Prirodzená krása je dobrá, krajšia,  tá pravá. Ja si však myslím, že každá žena, či jej už niekto zhora nadelil do vienka prirodzenú krásu alebo nie, by sa mala starať o to, ako vyzerá. Tú prirodzenú môžeme prezentovať našim polovičkám, vo vzťahu by predsa nemali byť žiadne tajomstvá :P Navyše, ak je vo vzťahu pravá láska, partner si na malé nedokonalosti nepotrpí. Pred ostatnými ľuďmi si môžeme pomôcť a vychutnávať si pocit dokonalosti . My ženy máme zobrazovať to krajšie na tejto planéte a nie len vnútorné, ale aj vizuálne. Aj keď,samozrejme, vnútorná krása je tá podstatnejšia, ale ani tá vonkajšia by sa nemala podceňovať. Žena by mala byť upravená, reprezentatívna a  k tomu patrí aj make-up. Aplikovať ho dokáže každá z nás a poriadne človeku zvýši sebavedomie. Len si treba niečo naštudovať a naučiť sa ho používať. Jeho množstvo záleží už na názore. Ja osobne mám rada väčšie množstvo, ale nie prehnané....make-up, korektor, púder, lícenka, tiene, linka, špirála. Očné tiene som začala používať len nedávno, požičala som si niečo od maminy a nejakým spôsobom som si ich zamilovala. Na mnoho fotkách som videla rôzne palety tieňov, tak som sa rozhodla objednať si svoju. Hľadala som niečo , čo by mi vyhovovalo farebným rozpätím, ale tiež aj cenou. Natrafila som na stránku ZOEVA a našla moju vysnívanú <3 Som z nej taká nadšená, že sa chcem pochváliť, tada vlastnie nie. Chcem sa podeliť o svoju radosť a nadšenie z nej :) Môžem vám ju len odporučiť. Je skvelá čo sa týka rozmanitosti farieb, veľkosti, intenzity farieb, pekného obalu. Jediná vec, ktorá ma spočiatku sklamala je veľkosť jednotlivých tieňov. Ich priemer je zhruba jeden centimeter, čo sa mi zdalo celkom málo a hlavne som zostala v šoku, keď som to prvýkrát zbadala. Postupom času sa však ukazuje, že tiene majú takú silu, že sa ich nespotrebuje veľa, takže množstvo je celkom oukej :) Hodím tu fotky.

Obal je už trochu docapkaný, ale je to tým, že ju mám už asi mesiac a používam ju :)






https://www.youtube.com/watch?v=BzE1mX4Px0I
Pesnička na zlepšenie nálady :) 

Pekný deň zajtra :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára