sobota 15. marca 2014

14.3. A 15.3.

Helooou :)

Dnes som straaaašne moc unavená. Ťažký deň. Sobota, pre našu mamina je to synonymum slova poriadok, takže sme upravovali, neskôr som sa učila na maturitu, ktorá na mňa čaká už v utorok. Poviem Vám, nejako špeciálne sa nad ňou nevzrušujem, ale uvidíme v utorok ráno. Či budem mat rovnaké pocity. Ako sa však poznám, obrátia sa o 360 stupňov ( joke, "len"180 ). No a večer som s priateľom bola asi dve hodiny na pohotovosti. Ani nie je lyžiarska sezóna a ľudí je zranených neúrekom.  Ešte som aj bola prvýkrát voliť. Ešte si vychutnávam všetky privilégiá dospelých, uvidíme dokedy má to bude baviť :D 
Čo sa týka jedla, nemáme ani jednu fotku. Bohužiaľ, sme zabudli fotiť. Napokon, aj tak sme papali jedlo, ktoré poznáte :)

14.3. 
Raňajky : zeleninový šalát+syr+párok
Desiata : müsli+ actimel
Obed : kapustnica + mäso ( myslím, že recept snáď poznajú  +- všetci :P )
Olovrant : tvaroh
Večera: mali sme šúlance s jogurtom, sušenými banánmi a mandľami, ja som však zjedla asi tri    
             šúlance, viac mi nebralo 




15.3.
Raňajky : volské oko 2x + zelenina
Desiata : activia+müsli
Obed : pangasius na vode + varený karfiol + kukurica 
Olovrant : koláčik s malinami - len maličký kúsok, tvarohový 
Večera: zelenina 




Pridám aspoň jeden obrázok 

A little bit of motivation
Dobrú nôcku :-* :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára