utorok 11. marca 2014

Zhrnutie

Ahoj, takže ako som včera písala chcela som napísať článok v ktorom vlastne zhrniem dokopy tie dva týždne :)

RAŇAJKY: Tak by som začala tým, že raňajky boli tak trochu spojené s desiatou keďže ráno pred školou sa doma nestíhame najesť, čo je nevýhodné, ale snažíme sa prežiť.

-Vačšinou to boli nejaké musli s jogurtom , alebo sme si spravili kašu z ovsených vločiek-proste niečo čo sa dá dobre v škole jesť.
-Keď som si náhodou nestihla pripraviť "raňajky" kúpila som si cottage syr.
-A ak sme však mali čas(cez víkend), pochutili sme si na volskom oku so zeleninou.


OBED: Obedovali sme vačšinou doma, takže sme si spravili na čo sme mali chuť.

-Boli to šaláty zo zeleniny s kuracím masom a syrom, inokedy s cestovinou.
-Vyskúšali sme aj fašírky, v ktorých v strede bol kúsok syra-určite tu hodíme aj recept.
- Ako som písala boli sme na 4 dni v Rakúsku a keďže tam nám nevarili podľa toho. čo sme chceli museli sme sa prisposobiť, takže tu boli prehrešky v podobne vyprážaného rezňa, dezertov a hranoliek.


VEČERA: Večere sme si nejako extra nepripravovali, vačšinou sme jedli čo zostalo z obeda.

-keď však nič nezostalo spravili sme si mix jogurtu a tvarohu alebo sme si len nakrájali ovocie alebo zeleninu.


Inak doteraz sme si mysleli, že jesť sacharidy na večer je to najhoršie, no ako sme sa dočítali mýlili sme sa. :) pripájam článok kdeje to všetko popísané...Sacharidy večer.
Keď som to čítala bola som celkom prekvapená z toho..

Pekný večer zatiaľ ;)







      Spomínané fašírky :-) 







A takéto dezerty nám pripravovali, no nedaj si :)

Tento sme si dopriali po ceste domov....ulahodenie dušičke, aby sme nemysleli na to, že už odchádzame :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára