streda 19. februára 2014

Niečo iné

Ahojky.. :)

takže síce sme napísali, že budeme pridávať veci ohľadom chudnutia no rozhodli sme sa, že pridáme aj niečo iné o nás, z nášho života... Tak a práve dnes je vhodná príležitosť, keďže som si trošku zmenila image.. :P Už od leta som mala spravené ombre..bolo to dosť výrazné, takže aj vlasy boli výrazne zničené. Vždy som nadávala na tie baby, ktoré majú dlhé vyžehlené vlasy aj keď konce rozštiepané, hlavne, že sú dlhé, no a zrazu som ich také mala aj ja. Rozhodla som sa ostrihať. Kaderníčke som povedala, nech dá dole všetko zničené. Farbu som chcela nejakú bledšiu, ale to by mi musela zase vyťahovať, tak som si radšej dala tmavšiu. Keď som videla konečný výsledok, nevedela som či sa mám smiať, alebo plakať.. bolo to fakt krátke. Ale už si pomaly zvykám, veď to dorastie a aspoň nevyzerajú ako zničená umelina.
Obrázky na porovnanie :  

Čo si o tom myslíte? Spravila som chybu alebo je to lepšie? :)  Vyjadrite svoj názor...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára